بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چرا نبايد شلوار تنگ پوشيد؟

حیات هر عضوی در بدن، به گردش خون و اکسیژن‌رسانی مناسب به آن بستگی دارد. به همین دلیل وقتی جریان خون به قلب مختل می‌شود، دچار سکته قلبی می‌شویم.

لباس‌های نامناسب و نشستن طولانی‌مدت به‌خصوص در وضعیت‌های خاص نیز جریان خون ناحیه دستگاه تناسلی را مختل می‌كند و گاهی آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تحت‌فشار قرارگرفتن اعصاب این ناحیه نیز مزید بر علت‌ می‌شود و آسیب‌های وارده را دو چندان می‌کند. پس بهتر است به شلواری که می پوشید بیشتر بیندیشید. اما چرا و چگونه؟

برای حفظ سلامت جسم، در طراحی لباس باید آناتومی و فیزیولوژی قسمتی از بدن که لباس برای آن طراحی می‌شود، در نظر گرفته شود. این امر معمولا در کارخانه‌هایی که لباس استاندارد تهیه می‌کنند، رعایت می‌شود، ولی خیلی از تولید‌کنندگان پوشاک، فقط به سود خود می‌اندیشند و سلامت و بهداشت اعضای بدن مصرف‌کننده برای آنها اهمیتی ندارد.

امروزه تعداد بسیار زیادی از شلوارها بسیار تنگ و از پارچه‌های سخت دوخته می‌شوند. میزان پارچه این شلوارها، تقریبا یک سوم شلوارهای معمولی و استاندارد است. از طرفی چون از جنس نامرغوب تهیه می‌شوند، زود استهلاک پیدا‌ می‌كنند و مصرف‌کننده مجبور می‌شود شلوار جدیدی تهیه ‌كند.
شلوارهای تنگ و فاق کوتاه، جریان خون دستگاه تناسلی را به‌شدت مختل می‌کنند. این وضعیت در حالت نشسته بدتر می‌شود

متاسفانه پوشیدن لباس نامناسب در ناحیه دستگاه تناسلی، باعث ایجاد علایم خاصی نمی‌شود که فرد متوجه آن شود، ولی در درازمدت آسیب‌هایی به وجود می‌آید که ممکن است غیرقابل برگشت باشند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:46 | |